Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeakurat jedna kwestia z artykulu nie zgadza sie z prawda - triumpha na glowe w litrazu bija motocykle boss hoss. o ile sie myle maja okolo 5-6 litrow. moze warto byloby w artykule o tym wspomniec - ze to jedyny taki motocykl, ktory ma wiekszy litraz.
Odpowiedzgeneralnie warto czytać ze zrozumieniem. Autor miał na myśli seryjnie produkowane. Boss Hossy nie są seryjne, to primo. Duo to to że, jak kolega poniżej zauważył do Boss Hossa wkładane są silniki od Corvetty więc mało motocyklowo. No i ogólnie rzecz ujmując to Boss Hoss to już właściwie nie jest motocykl... tylko pojazd dwukołowy służący co do zasady to stania w garażu. Jak dla mnie triumph rocket roadster bije na głowę każdy inny moto.
OdpowiedzBoss hoss to nie jest motocykl produkowany seryjnie, tylko reczna robota na zamowienie za potezne pieniadze - ot taka zabaweczka dla wybranych. Tutaj jest zapewne mowa o motocyklach seryjnych wiec troche inna bajka co nie zmienia faktu, ze mogli sie wyrazic precyzyjniej.
Odpowiedz"Do tej pory nikomu nie udało się pobić Brytyjczyków pod względem ilości centymetrów sześciennych w silniku motocyklowym." Boss Hoss nie ma silników motocyklowych, tylko samochodowe.
Odpowiedz